Absid
  • Serveis
  • OUTSOURCING
  • Serveis Informàtics

Assistència tècnica

Els oferim un complet servei de Outsourcing amb la finalitat que vostè pugui delegar total o parcialment la gestió del seu parc informàtic ja sigui en l'àmbit de comunicacions, màquina client, servidors o ben impressores. Basant-nos en el principi de la proactivitat en la qual busquem garantir la continuïtat de la seva plataforma tecnològica i amb la finalitat d'aconseguir la seva total satisfacció li detallem la nostra oferta en el que a Assistència tècnica es refereix sigui en plataforma virtual o física.

Serveis per Ubicació

Remota: Aquest tipus de suport es presta amb la finalitat de solucionar incidències que no requereixin de la presència d'un tècnic en les seves instal•lacions amb el conseqüent estalvi econòmic que això li suposa i la celeritat en la gestió de la mateixa.

In situ: Els nostres tècnics es desplacen al domicili del client. Indicat en la gran majoria de casos.

Via Correu Electrònic: Suport que no requereix d'especial urgència pel que pot ser tractat de forma remota o seguit via correu electrònic.

Immediata: Servei destinat a clients amb casos d'excepcionalitat, tals com a parades de servei d'elements crítics.

Àrees d'assistència tècnica

En un afany per oferir un servei unificat i que abasti els diferents àmbits que envolten a la informàtica actual, oferim els nostres serveis d'assistència tècnica a les següents àrees del seu negoci.

Micro informàtica i estacions de treball: Manteniment i resolució d'incidències i tant a nivell de programari com a nivell de maquinari en els ordinadors client així com els seus perifèrics.

Servidors i sistemes d'emmagatzematge: Suport expert sobre implementacions Microsoft així com sobre les aplicacions que la seva empresa disposi sobre els seus servidors, Còpies de seguretat, implementacions de tecnologies virtuals o qualsevol que sigui la seva aplicació corporativa.

Connectivitat i xarxes: Amb la finalitat de garantir la permanent continuïtat del servei també els oferim assistència davant els possibles problemes en el que a comunicacions es refereix.

Manteniment del parc d'impressió: Les nostres acreditacions com a experts en IPG d'HP fan que en Absid puguem oferir-li un servei d'assistència tècnica sobre impressores i traçadors molt competitiu en productes HP i de qualsevol altra marca i/o model.

Mantingui en contacte amb els nostres News Letters